مفهوم معنویت سازمانی در مطالعات سازمان و مدیریت و دیدگاه های پیرامون آن

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
در دهه های اخیر، پژوهش های مختلفی در حوزه معنویت سازمانی انجام گرفته است و طی این پژوهشها مشخص شده که ابعاد و خصوصیات آن، وابسته به دیدگاه مورد استفاده است. معنویت سازمانی از سه دیدگاه مورد بررسی قرار میگیرد: معنویت فردی، معنویت در محل کار و معنویت سازمانی. پژوهش حاضر، به شناسایی مفهومی فراگیر از معنویت سازمانی در زمینه مدیریت بر اساس اصطلاحات و مفاهیم استفاده شده در ادبیات این حوزه می پردازد. نتایج این پژوهش، تعریف نوین و کامل تری از مفهوم معنویت سازمانی ارائه می دهد و جهت گیری های آتی در پژوهش های این حوزه را مشخص میسازد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2214 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:608 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    اسلایدها قابل تغییر است.

  • محتوای فایل دانلودی:
    مفهوم معنویت سازمانی در مطالعات سازمان و مدیریت و دیدگاه های پیرامون آن
    1-چکیده
    2-مقدمه
    3-معنویت چیست؟
    4-سه بعد معنویت
    5-معنویت با سه سطح رفتار سازمانی
    6-رویکردهای معنویت
    7-منفعت معنویت سازمانی
    8-بررسی معنویت سازمانی
    9-جهت گیری های معنویت سازمانی
    10-شرایط ظهور معنویت
    11-مسئولیت رهبر در سازمان
    12-روش های جدید مطالعه معنویت سازمانی
    13-یافته های پژوهش(خوشه های شناسایی شده)
    14-ساخت مفهوم معنویت فردی
    15-ساخت مفهوم معنویت سازمانی
    16-نتیجه گیری