بوجود آوردن شغل و کارآفرینی

دسته بندي : کارآفرینی » خدماتی و آموزشی
توضیحات:
مقاله بوجود آوردن شغل و کارآفرینی، در قالب فایل word و در حجم 25 صفحه.

بخشی از متن:
مقدمه:
یکی از مشکلات اجتماعی جامعه امروز بیکاری است و بوجود آوردن شغل و کارآفرینی فیزیک از معضلات جامعه بشری است. ریشه بسیاری از مفاسد بیکاری است بزه کاری و ناهنجاری های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد. ایجاد شغل باعث تحکیم و پایداری بنیان خانواده های می شود. بسیاری از ناهنجاری ها فقر اقتصادی است. 
جمع کردن چند نفر را در یک مجموعه جمع شدند باعث می شود که به دنبال اهداف بزرگتری باشیم. 
و کسانی که وارد این عرصه می شوند با مشکلات نیز روبرو هستند مانند تنوع سلیقه ها و ناهماهنگی به وجود آمدن و اختلاف بین اعضاء – کمبود نقدینگی –عدم همکاری بسیاری از ارکان ها دولتی با کارآفرینان کمبود مکان برای تعلیم – در نتیجه آن نارضایتی مردم می شود. رقابت شدید میان شرکتهایی که این خدمات را می دهند و کسانی موفق هستند که بر همه مشکلات فائق ایند و با تحمل مشکلاتی که گفته شد کنار بیایند. 
هدف از ایجاد این آموزشگاه : 
ایجاد این واحد به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان و رفاه جامعه و مردم و خدمت به جامعه می باشد. 

میزان مفید بودن طرح برای جامعه
به علت ایجاد کسب و کار یکی از علل مفید بودن این طرح اشتغال زایی است که فعلاً برای اعضای گروه خودمان و با گسترش کسب و کار، با جذب افراد دیگر کمک به رفع مشکل بی کاری جامعه خواهیم کرد و یکی دیگر از دلایل مفید بودن طرح این است که متقاضیان این نوع آموزش می توانند با مراجعه به این آموزشگاه کار خود را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند و سومین دلیل مفید بودن این طرح طبق موازین اسلامی می دانند و شرایطی را که برای رعایت این موازین اسلامی فراهم کنیم تا بتوانند به راحتی کار خود یعنی برای بانوانی که دنبال به این نوع آموزش هستند مربی زن بگذارند و بانوانی که مربی مرد می خواهند باید و حتماً یک نفر بالای 15 سال همراه خود داشته باشند و انتخاب ساعت دوره عملی آموزش رانندگی به دلخواه افراد می باشد که خود نوعی مشتری سالاری است که اصل مهم در جذب متقاضیان است.

دسته بندی: کارآفرینی » خدماتی و آموزشی

تعداد مشاهده: 21107 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش