سورس کد تحقیق پردازش تصویر و بینایی ماشین با متلب (Matlab)

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » Matlab
توضیحات:
سورس کد پروژه پردازش تصویر و بینایی ماشین، تشخیص اجزای صورت (محدوده صورت، چشمها، بینی، لب) با نرم افزار متلب (Matlab)، همراه با راهنما و توضیح کدها در قالب فایل word.

این پروژه با هدف شناسایی و تفکیک اجزای صورت چهره انسان تهیه گردیده که در آن از قابلیت های نوار ابزارهای image processing و computed vision نرم افزار چند منظوره متلب بهره برده شده است.
فایل این پروژه شامل سورس کد هفت mfile به انضمام تصاویر نمونه برای تست برنامه، راهنمای اجرا و توضیحات کدها و توابع بکار رفته می باشد.
این برنامه قابلیت تشخیص، مجزا نمودن، normalization ، ادغام مجدد و نمایش محدوده های آستانه ی سر، چشمها، بینی و لبها در تصویر پردازش شده خروجی را داراست.

این برنامه بارها با تصاویر مختلف ( مرد، زن ) با موفقیت تست شده است.

فایل در قالب داکیومنت word تهیه شده و برای استفاده دانشجویان مهندسی کامپیوتر، هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات و علاقمندان به مفاهیم برنامه نویسی نرم افزار کارامد متلب، خصوصاً در حوزه های پر کاربرد پردازش تصویر و یادگیری ماشین میتواند بسیار مفید باشد.
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » Matlab

تعداد مشاهده: 26123 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:1,014 کیلوبایت

 قیمت: 43,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    سورس کد متلب، متن تصویر در قالب word قابل ویرایش

  • گالری تصاویر :