گزارش كارآموزي در معدن سنگ حوض ماهي اصفهان

دسته بندي : فنی و مهندسی » معدن
توضیحات:
گزارش كارآموزي در معدن سنگ حوض ماهي اصفهان، در قالب فایل word و در حجم 31 صفحه.

بخشی از متن:
امروزه با گسترش و پيشرفت علم تكنولوژي و با بهره گيري از منابع خدادادي ، صنايع مادري چون ذوب آهن و ذوب فولاد آلياژي مراحل تكامل و ترقي را با سرعتي محسوس طي مي كنند نياز اوليه اين صنايع را به طور حتم و يقين معادل تامين مي كنند .
در راستاي اين نياز مي توان نياز صنايع ذوب فولاد ، ذوب اهن و فولاد آلياژي به سنگ آهن ، سنگ آهك وديگر عناصر و كاني هاي با ارزش معادن اشاره كرد .
هدف از شرح نكات بالا به خاطر اين بود كه اينجانبدر اين مركز صنعتي براي طرح ريزي و تحقيق سيستم كنترل و برق شركت صنعتي و معدني حوض ماهي اصفان خواهد بود وچون اين سيستم با تكنولوژي روز پيش مي رود اميد وارم كه تحقيق و پروژه اينجانب مسمر ثمر خواهد شد .
اين معدن با بهره گيري از تاسيسات و تجهيزات معدني مدرن و كارآمد ذخيره 117380000 تن سنگ آهك مرغوب نياز اين مجتمع (مجتمع فولاد مباركه) را به مدت 76 سال در حد كفايت وحتي بالاتر تامين مي كند.
خلاصه بيان كنم كه اين مقدار زياد سنگ با وجود سيستم برق و اين نعمت بي پايان و خوب و تكنولوژي روز دنيا ايجاد مي شود يعني با سيستم برق مي توان يكي از نيازهاي مجتمع عظيم فولاد مباركه را ايجاد كرد در راستاي طرح ارتباط با صنعت اينجانب دوره كارآموزي خود را در اين معدن گذارنده و از نزديك با پست برق ، شبكه انتقال و توزيع برق ، سلول و قسمت هاي برق دستگاهها اين معدن آشنا شدم همچنين اطلاعات ،نقشه هاي برقي و مداري و مراحل توزيع برق را در قسمت هاي مختلف و دستگاههاي اين معدن را از استاد و مداركي كه در اين معدن موجود بودبدست آوردم . و همچنين ابتدا با تجهيزات و ماشين آلات و مراحل كار مجتمع معدني حوض ماهيي آشنا شدم .

فهرست مطالب:
مقدمه
تاريخچه -نوع محصول - نام واحدهاي مختلف
واحد سنگ بري
سنگ شكن
آپرون فيدر
نوار نقاله
سيستم غبار گير (هيدروسيكلون)
تله شكن
طرح ريزي و تحقيق سيستم كنترل و برقي معدن
كار اتاق سيستم كنترل اوليه
دسته بندی: فنی و مهندسی » معدن

تعداد مشاهده: 28253 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:26 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش