ترجمه کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو (شناورهای پروازی)-فصل 9

دسته بندي : علوم انسانی » حمل و نقل
توضیحات:
ترجمه فصل 9 کتاب هیدرودینامیک شناورهای تندرو با موضوع شناورهای پروازی، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 90 صفحه، بهمراه فایل pdf انگلیسی کل کتاب.

عنوان انگلیسی کتاب:
Hydrodynamics of High-Speed Marine Vehicles

مولف: 
Odd M.Faltinsen

ناشر: 
Cambridge University Press

بخشی از ترجمه:
از شناورهای پروازی به عنوان قایق های گشتی، شناورهای مخصوص ماهیگیری با قلاب، شناوه خدماتی، شناوه آمبولانس، شناوه تفریحاتی و در مسابقات ورزشی استفاده می شود. 
شناور ایتالیایی دیستریرو Distriero که توسط دونالد ال بلانت Donald L. Blount و شرکایش طراحی شده است، در سال 1992 به خاطر سریعترین عبور از اقیانوس اطلس بدون سوختگیری، برنده جایزه روبان آبی (Blue Riband Award) شد. سرعت متوسط آن 53.1 گره دریایی بود. این شناور تک بدنه پروازی به طول 67 متر مجهز به توربین گازی و سه واترجت با قدرت ترکیبی 60 هزار اسب بخار است. استفاده از تجهیزات آزمون هیدرودینامیک بخش مهمی از روند طراحی بود. با این وجود حجم مطالعات درباره شناورهای پروازی با توجه به تعداد بالا و تنوع شناوه های تفریحاتی موجود، نسبتا کم است. تمرکز ما بر شناورهای تک بدنه است، اما انواع کته مرن نیز وجود دارند. غالب شناورهای پروازی طولشان کمتر از 30 متر است. شناوه های تفریحاتی عموما کوچکتر از این اندازه هستند.
کنترل ترانزوم (فلپ ها) که میتوانند به صورت اتوماتیک کنترل شوند(بخش 7.1.3 را ببینید)، برای بهینه سازی زاویه تریم نیز استفاده می شوند. این امر برای مقاومت و پایداری دینامیک در بالا و پایین رفتن (پورپویزینگ) مفید است. فلپ هایی با کنترل اتوماتیک باعث کاهش حرکات عمودی قایق می شوند.
دسته بندی: علوم انسانی » حمل و نقل

تعداد مشاهده: 20616 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx.pdf

تعداد صفحات: 90

حجم فایل:16,682 کیلوبایت

 قیمت: 96,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش ترجمه کتاب+فایل pdf اصل کتاب