کتاب IELTS General Task 1 (رایان)

دسته بندي : کتاب » زبانهای خارجی
توضیحات:
کتاب IELTS General Task 1 ، در قالب فایل pdf.

رایتینگ تسک یک جنرال رایان کتابی فوق العاده کاربردی در زمینه رایتینگ تسک یک جنرال می باشد. این کتاب فوق العاده جدیدترن کتاب رایتینگ تسک یک جنرال استاد رایان می باشد. این کتاب در قالب فایل پی دی اف از سایت رسمی استاد رایان به قیمت 15 دلار خریداری شده است. به عقیده بسیاری از اساتید آزمون آیلتس کتاب رایتینگ تسک یک جنرال رایان کاملترین و موثرترین کتاب در زمینه رایتینگ جنرال آیلتس و شیوه نامه نگاری می باشد. امیدوارم این کتاب فوق العاده کاربردی بتواند کلیه نیازهای شما بزرگواران را در زمینه کسب نمرات بسیار بالا در رایتینگ آیلتس تسک یک جنرال تامین نماید.

از مزیت دیگر این کتاب کامل بودن آن می باشد. کلیه سوالات در زمینه نامه نگاری آزمون آیلتس در این کتاب به طور کامل و جامع مورد ارزیابی قرار می گیرید. از مزیت دیگر کتاب رایتینگ تسک یک جنرال رایان طبقه بندی نامه ها و موضوعات در این کتاب می باشد. از مزیت های دیگر این کتاب استفاده از لغات و عبارات بسیار عالی برای کسب رایتینگ 9 می باشد. در صورتی که شما این کتاب را کامل مطالعه نمایید، دیگر نیاز به هیچ منبع دیگر برای تقویت لغات و جملات و ساختار مورد نیاز برای نوشتن نامه های رایتینگ تسک یک جنرال آیلتس نخواهید داشت. کتاب رایتینگ تسک یک جنرال رایان ، داشتن نمونه های بسیار زیاد نامه های تسک یک جنرال آیلتس می باشد. گستردگی موضوع نامه ها در این کتاب فوق العاده مثال زدنی می باشد.

ما قصد داریم با پیدا کردن با کیفیت ترین فایل ممکن و خرید فایل های اصلی کتاب از طریق پرداخت با مستر کارت بر پایه دلار از سایت های خارجی، مجموعه کامل کتاب های زبان انگلیسی بروز دنیا را در حداقل زمان ممکن و با هزینه بسیار کم به دست هموطنان برسانیم. خواهشنمدیم پس از خرید فایل از انتشار آن در گروهها و کانال ها خودداری نمایید تا با افزایش استقبال از این طرح ما را در خدمت رسانی سریع تر و خرید منابع انگلیسی بیشتر یاری نمایید.

درصورت امکان سایر افرادی که ممکن است ناآگاهانه اقدام به انتشار فایل ها نمایند مطلع فرمایید.

نکته مهم: خواهشمندم در خرید خود دقت نمایید. این کتاب در ویرایش 2017 تغییر چندانی نسبت به ویرایش های قبلی ندارد.
دسته بندی: کتاب » زبانهای خارجی

تعداد مشاهده: 22168 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:1,234 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf