پاورپوینت (اسلاید) کسب و کارهای بزرگ و کوچک

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان کسب و کارهای بزرگ و کوچک ، در 29 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین
بخشی از متن:

خلاقیت یعنی تلاش برای ایجاد یک تغییر هدفدار در توان اجتماعی یا اقتصادی سازمان ، خلاقیت به کارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید است. خلاقیت دست یافتن به رهیافت ها و راهکارهای جدید برای حل مسائل است. خلاقیت جنبه فکری دارد.
بر خلاف باور اکثر افراد که خلاقیت را یک ویژگی ذاتی می پندارند این استعداد می تواند در همه افراد عمومیت پیدا کند و همه ی مردم از قوه خلاقیت برخوردارند. تمام افراد با بکارگیری اصول و فنون معین و ایجاد طرز فکر جدید و ایجاد محیط مناسب می توانند خلاقیت و قدرت ابداع را در خود پرورش دهند.
اگر نوآوری به مرحله عمومی شدن برسد مانند تولید انبوه یک محصول جدید آنگاه در این حالت کارآفرینی نامیده می شود. کار آفرین به منظور تحقق ایده اش عوامل مورد نیاز مانند: زمین، نیروی کار، مواد مصرفی و سرمایه را فراهم آورده و با استفاده از قدرت تصمیم گیری، مهارت ها و استعدادهای فردی اش در طراحی، سازمان دهی، راه اندازی و مدیریت واحد جدید، ایده اش را تحقق ساخته و از این راه به کسب درآمد می پردازد . کارآفرین لزوما ثروتمند و سرمایه دار نیست ولی قادر است از سرمایه های راکد به خوبی استفاده کند.

فهرست بخشی از مطالب:
کسب و کارهای بزرگ و کوچک
خلاقیت
نوآوری
کارآفرینی
کارآفرینی در کسب و کار چیست؟بیشتر درکجا استفاده میشود؟
معرفی 7برند برتر دنیای تکنولوژی
و...
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 8179 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:2,923 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل