پاورپوینت بخش بندی، هدف گذاری و جایگاه سازی در بازارهای صنعتی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت بخش بندی، هدف گذاری و جایگاه سازی در بازارهای صنعتی، در 19 اسلاید، همراه با تصاویر و طراحی حرفه ای.

بخشی از متن فایل:
برای یک بازاریاب صنعتی، انتخاب بازارهای هدف (یا مشتریان) و ایجاد ذهنیت مساعد نسبت به کالا یا خدمت در اذهان مشتریان هدف، یک تصمیم گیری مهم استراتژیک به شمار می رود.

فهرست مطالب:
تقسیم بندی بازار
چارچوب تقسیم بندی، هدف گیری و جایگاه یابی
شناسایی مبانی مورد استفاده برای تقسیم بندی بازارهای صنعتی
بازاریابی هدف
ارزیابی بخش های بازار
انتخاب بخش ها و استراتژی های بازار هدف
جایگاه یابی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 9077 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:18,121 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش

  • گالری تصاویر :