پاورپوینت تاریخچه شرکت و بستنی میهن

دسته بندي : علوم انسانی » هنر و گرافیک
توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه شرکت و بستنی میهن در 30 اسلاید قابل ویرایش.

برای تهیه این فایل تمامی منابع موجود رو بررسی کردیم و از سایت های داخلی بسیاری و حتی شرکت میهن استفاده نمودیم تا یک پاورپوینت کامل و جامع از این برند نوستالژیک با تصاویر و اسلایدهای زیبا تهیه کنیم.

بخش از متن فایل :
ایوب پایداری در روستای کندرود از توابع بخش صوفیان شهرستان شبستر در استان آذربایجان‌شرقی به دنیا آمد.خانواده‌اش مثل سایر اهالی آن روستا به کار باغداری و دامپروری مشغول بودند.کودکی‌اش در دامنه کوهستان میشو و در یک خانه روستایی که تهیه مایحتاج اولیه زندگی یک چالش بزرگ هر روزه بود، گذشت.او از همان موقع یاد گرفت که متکی به خود و توانایی‌هایش باشد و اجازه ندهد شرایط سخت زندگی برای همیشه سرنوشت زندگی‌اش را رقم بزند.
آن زمان بسیاری از جوان‌های روستا به دنبال موقعیت‌های شغلی بهتر و مشکلات معیشتی زیاد راهی تهران می‌شدند و وقتی به روستا برمی گشتند، تجربه‌های شغلی شان را تعریف می‌کردند. آن زمان بیشتر آنها در مشاغل مرتبط با کار قنادی و تولید، توزیع و فروش بستنی و کارگاه‌های اقوام و همشهری‌هایشان مشغول به کار می‌شدند. ایوب هم تحت تاثیر صحبت‌های آنها قرار می‌گرفت و نسبت به کسب تجربه‌های جدید نه تنها علاقه، که عطش داشت.این عطش و البته مشکلات اقتصادی باعث شد تا ترک‌تحصیل کند و با ۱۵ سال سن، راهی تهران شود.این دوران در شکل‌گیری شخصیت حرفه‌ای او بسیار تاثیر گذاشت.وقتی وارد تهران شد، در کنار هم روستایی‌هایش مشغول به کار شد.حجم سنگین کاری که انجام می‌داد و لذتی که از کسب درآمد می‌برد، باعث شد تا خیلی اسیر غم غربت نشود.
مغازه تولید بستنی یا همان کارگاه کوچکش را چند سال بعد به کارگاه نیمه صنعتی بزرگ‌تری در حوالی همان محل تبدیل کرد.آنجا دیگر با یک دستگاه خاور یخچال‌دار حتی به شهرستان‌های دور و نزدیک هم بستنی می‌فرستاد. بستنی‌های ساده چوبی و لیوانی در دو نوع شیری و میوه‌ای و بیشتر با طعم‌های آشنای وانیلی و شکلاتی.در تمام سال‌های جنگ با وجود کمبود شدید امکانات و مواد اولیه، سعی کرد نه تنها کیفیت محصولاتش را حفظ کند، بلکه هر روز به فکر پیشرفت بود. همین طرز تفکر هم باعث شد تا اولین کارخانه تولید صنعتی بستنی را در همان منطقه اسلام‌شهر راه‌اندازی کند.
محصولات میهن به کشورهای حاشیه خلیج فارس ، عراق، پاکستان ، روسیه، مالزی ، افغانستان و کشورهای آسیای جنوب ‌شرقی و اروپا صادر می‌شود.صنایع غذایی میهن علاوه بر برند میهن شامل برندهای پاندا، فروتلند، هایلی و برنارد نیز می‌شود.هلدینگ بوکا، خوشبخت، پلی پک، طبیعت سبز و زرین صنعت خوشبخت از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی میهن هستند.

فهرست مطالب پاورپوینت تاریخچه شرکت و بستنی میهن:
حاج ایوب پایداری و میهن
خلاصه ای از زندگی حاج ایوب پایداری
علاقه‌اش به بستنی
سفر به تهران در ۱۵ سالگی
کار در مغازه شیرینی‌فروشی
اجاره یخچال بستنی دستی سیار
اجاره مغازه‌ در منطقه اسلام شهر
ایجاد کارگاه بستنی
پیچیدن آوازه میهن
خرید نیسان
ایجاد کارگاه نیمه صنعتی بزرگ‌تر
سفر به اروپا و بازدید از شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات بستنی
پیشرفت صنعت بستنی
بستنی پریما یا مگنوم
تولید محصولات لبنی
تاسیس شهر لبنیات میهن
اختلاف با برادر
یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران
رتبه دهم بهترین بستنی دنیا
چالش های ارزی و به یکباره گران شدن دلار
مجتمع کشت و صنعت سبز غزال میهن
لوح‌ها و افتخارات میهن
وضعیت حال حاضر میهن
ویدیوی زیبای برند میهن
منابع
دسته بندی: علوم انسانی » هنر و گرافیک

تعداد مشاهده: 10216 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:8,815 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل به صورت پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد

  • گالری تصاویر :