نرم افزار اکسلی محاسبه صورت وضعیت و تعدیل با فهرست بها ابنیه، برق و مکانیک سال 1401

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
توضیحات:
نرم افزار اکسلی محاسبه صورت وضعیت و تعدیل با فهرست بها ابنیه، برق و مکانیک سال 1401.

امروزه اکثر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی با قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار اکسل آشنا می باشند و جهت انجام کارهای خود از این نرم افزار پرکاربرد استفاده می کنند.

این نرم افزار در محیط اکسل برنامه نویسی شده است و کار کردن با آن بسیار آسان و راحت می باشد و در هر شیت توضیحات و روش کار کردن با نرم افزار نوشته شده است تا کاربران به راحتی قادر به کار کردن با آن باشند. برخی از ویژگی های نرم افزار به شرح زیر می باشد:
⬅️ یادگیری سریع و راحت نرم افزار به علت طراحی در محیط اکسل.
⬅️ طراحی شده با فهرست بهای 1401 و آخرین شاخص های سال 1400.
⬅️ قابلیت محاسبه برای هر سه فهرست بهای ابنیه، برق و مکانیک به صورت کلی و جداگانه.
⬅️ محاسبه حمل مصالح و حمل دریایی مصالح به صورت خودکار.
⬅️ محاسبه تعدیل برای هر سه فهرست بهای ابنیه، برق و مکانیک به صورت خودکار.
⬅️ قابلیت تغییر و ویرایش آیتم ها به هر شکلی.
⬅️ قابلیت وارد کردن آیتم های ستاره دار و فاکتوری به تعداد دلخواه.
⬅️ قابلیت ویرایش صفحات و عنوان ها به هر شکلی.
⬅️ قرار داشتن شاخص های سازمان مدیریت از سال 88 تا سال 1400 برای فهرست بها ابنیه و برق و مکانیک در داخل نرم افزار

با وارد کردن مقادیر در ریزمتره فهرست بهای ابنیه، مکانیک و برق، مقادیر به طور خودکار در شیت های جداگانه به صفحه برگ مالی و روکش مالی منتقل می شود (برای فهرست ابنیه مقادیر حمل مصالح، به طور خودکار محاسبه شده و به صفحه ریزمتره و مالی منتقل می شود) و جمع کل کارکرد با فهرست بهای 1401 محاسبه می شود. همچنین مقادیر به طور خودکار به صفحه تعدیل منتقل می شود و با وارد کردن اطلاعات، تعدیل صورت وضعیت با شاخص های جدید سال 1400 برای هر سه فهرست بها به صورت جداگانه و کلی محاسبه می گردد.
توضیحات کامل تر هر بخش به طور کامل در هر شیت از فایل نرم افزار نوشته شده است.
این نرم افزار برای کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری، عمران، برق و مکانیک، و همچنین کلیه پیمانکاران، مشاوران و کارفرمایانی که در کارهای های عمرانی فعالیت دارند توصیه می شود و می توان از این نرم افزار جهت صورت وضعیت نویسی، متره و برآورد، محاسبه تعدیل، محاسبه حمل مصالح، تهیه و تنظیم صورت مجالس، کارکرد پیمانکاران جزء و.... استفاده نمود.
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 8997 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.xlsx

فرمت فایل اصلی: xlsx

حجم فایل:2,247 کیلوبایت

  • راهنمای استفاده:
    نرم افزار اکسل را در سیستم خود نصب کنید بعد از باز کردن فایل با وارد کردن مقادیر و انتخاب آیتم های مورد نظر در ریزمتره فهرست بهای ابنیه، مکانیک و برق، مقادیر به طور خودکار در شیت های جداگانه به صفحه برگ مالی و روکش مالی منتقل می شود (برای فهرست ابنیه مقادیر حمل مصالح، به طور خودکار محاسبه شده و به صفحه ریزمتره و مالی منتقل میشودفقط باید فاصله حمل ها در شیت حمل مصالح وارد کنید) و جمع کل کارکرد با فهرست بهای 1401 محاسبه می شود. همچنین مقادیر به طور خودکار به صفحه تعدیل منتقل می شود و با وارد کردن اطلاعات، تعدیل صورت وضعیت با شاخص های جدید سال 1400 برای هر سه فهرست بها به صورت جداگانه و کلی محاسبه می گردد.
    توضیحات کامل تر هر بخش به طور کامل در هر شیت از فایل نرم افزار نوشته شده است.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی شامل یک فایل اکسل می باشد.

  • گالری تصاویر :