پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ، برندباکیفیت و پیشگام در خلاقیت و نوآوری

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش درشرکت شارپ،برندباکیفیت وپیشگام درخلاقیت و نوآوری، در 245 اسلاید.

تاریخچه شرکت شارپ ؛ فعالیت و محصولات این شرکت ژاپنی ؛ شرکت شارپ که در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوچی هایاکاوا راه اندازی شد. می توان به عنوان بزرگترین شرکت نوآور و خلاق نام گذاری کرد .اولین محصول شرکت که مداد نوک تیز بود و توسط خود بنیان گذار خلق شده بود ، گواه بر این است که اکثر محصولات شرکت نوآوری خود شرکت هستند و تا به حال نیز همین رویه را تا حد زیادی حفظ کرده است .
به عقیده بسیاری از مردم شرکت شارپ یادآورنده مرام و معرفت تجارت خانه های باستانی در ژاپن است و کار شرکت بیشتر از هر چیزی برپایه خلاقیت ، کارهای دشوار و اخلاص بنا شده است .با وجود اینکه در ابتدای راه این شرکت ، کمپانی سنتی شناخته شده بود . به سرعت رشد کرد و وارد بازارهای جهانی شد و در بین سایر کشورها هم به عنوان برند با کیفیت معرفی گردید. به عقیده شرکت شارپ بسیاری از تولید کنندگان از او الگو می گیرند و در بسیاری موارد از روی دست شارپ کار می کنند. با این همه پیشرفت پر بی راه نیست چنین عملی انجام دهند. همراه ما « تا خرید » باشید با بیوگرافی بزرگان دنیای تکنولوژی.

شروع فعالیت شرکت با نوآوری
اولین محصول شرکت شارپ مداد نوک تیز بود و در ابتدا برای همین منظور شرکت ایجاد شده بود .

در سال 1912 « تاکوچی هایاکاوا » Tokuji Hayakawa شرکت را تحت عنوان «شارپ » Sharp تاسیس کرد. شارپ به معنای نوک تیز است و علت نام گذاری شرکت این است که شرکت برای تولید همین مداد ایجاد شد و اولین محصولش همین وسیله بود . شرکت شارپ در شهر اوساکا ، کشور ژاپن پدیدار شد. در سال های ابتدایی عمر شرکت تنها وسیله ای که تولید می شد مداد همیشه شارپ بود ، اما بعد از مدتی حوزه فعالیت شرکت شارپ گسترش یافت . در این شرکت نوآوری حرف اول را می زند و در تمامی دوره ها افراد شاهد نوآوری های بی نظیر در شرکت بوده اند.
شرکت شارپ
فعالیت شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ تا ۱۹۵۰

در سال ۱۹۱۲ در ژاپن مخترعی جوان مدادی سرب گرافیت جمع‌شدنی در میله فلزی را ساخت . این مخترع که تاکوجی هایاکاوا نام داشت ، به سایر نوآوری های دیگر نیز علاقه مند بود و مدام مشغول کار با لوازم بود تا محصولی با ویژگی جدیدی را معرفی نماید . پس از معرفی مداد نوک تیز که به «مداد همیشه شارپ » معروف بود ، در مناطق زیادی این محصول شناخته شد . و در ژاپن و ایالات متحده به عنوان اختراع برتر معرفی گردید .تقاضا برای این مداد جالب با طراحی معمولی روز به روز افزایش می یافت . تاکوجی هایاکاوا که شاهد این فروش بی نظیر اختراعش بود، در همین سال تصمیم گرفت خط تولیدش را بزرگتر کند . برای این منظور کارخانه ای بزرگتر را راه اندازی کرد. با توجه به اولین محصول شرکت راه اندازی شده توسط آقای هایاکاوا ، شرکت شارپ نام گذاری شد.

فهرست مطالب:
تاریخچه شرکت شارپ
اولین محصول شرکت شارپ
فعالیت شرکت شارپ در سال 1912 تا 1950
وقوع زمین لرزه و تغییر در تولید محصولات شارپ
ایجادکارخانه جدیدبرای تولیدرادیو
نحوه کارکرد شرکت از تاریخچه شرکت شارپ ؛ فعالیت و محصولات این شرکت ژاپنی
فعالیت شرکت شارپ در سال 1950 تا 2000
تاریخچه شرکت شارپ در محصولات
فعالیت شرکت شارپ در سال 2000 تا امروز
تولید صفحه نمایش در شارپ
تاریخچه شرکت شارپ درتولید اولین گوشی
تولید لوازم خانگی درشارپ
تاریخچه شرکت شارپ در فعالیت شارپ در تیم های ورزشی
پایان راه و فروش شارپ
ذهن خلاق فقیر و غنی نمی شناسد.
عملیات
ماتریس آنسوف درشرکت شارپ
استفاده از ماتریس آنسوف درشرکت شارپ در راستای رشد بین المللی
نفوذ در بازار
افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی
توزیع پیشرفته
قیمت های رقابتی وکاهش هزینه های عملیاتی
به دست آوردن رقبا(تملک و خرید سهام رقبا)
مشارکت و سرمایه گذاری مشترک
مزایا و ویژگی های محصول جدید
افزایش دفعات مصرف
توسعه بازار
تحقیق و توسعه
گسترش منطقه ای
گسترش بین المللی
بخش های جدید مشتریان
آموزش مشتری
توسعه محصول
توسعه محصول
محصولات جدید را راه اندازی کنید
مشارکت های استراتژیک
کیفیت محصول
تنوع بخشی
تنوع عمودی
تنوع افقی
تنوع به سمت کسب و کار جدید
تنوع به سمت کسب و کار جدید
مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه گذاری شارپ
ارزش ها در شارپ
اهداف CSR در شارپ
افزایش سلامت و رفاه جوامعی که با شارپ درگیر هستند
کاهش ردپای محیطی
چگونه خلق ارزش را به حداکثر برسانیم؟
تعهدات انجام شده توسط شارپ
برای افراد و خانواده ها
برای جوامع
زنجیره ارزش در شارپ و CSR
زنجیره تامین
ساخت
خرده فروشی و مصرف کنندگان
آموزش با کیفیت
تجزیه و تحلیل بازاریابی شارپ 5C
(5C Marketing)کاربرد مدل 5C در شارپ/شرکت
جدول زیر SWOT را به صورت خلاصه شده درشارپ(5cMarketing) ارائه می کند:
مشتریان
رقبا
همکاران
محتوا
مدل (7S Mc Kinsey) 7 اس مکنزی درشارپ
7 عنصر شناسایی شده در مدل McKinsey 7s را می توان به عنوان ماهیت سخت یا نرم طبقه بندی کرد.
کاربرد 7S Mc Kinseyدرشارپ
عناصر سخت
عناصر سخت/ استراتژی
عناصر سخت/ساختار
عناصر سخت/سیستم ها
عناصر نرم
عناصر نرم /ارزش های مشترک
عناصر نرم/سبک
عناصر نرم/کارکنان
عناصر نرم/مهارت ها
ضمیمه تحلیل برای 7 اس مکنزی
استراتژی اقیانوس آبی در شارپ
اقیانوس آبی در مقابل اقیانوس سرخ
استراتژی اقیانوس قرمز و آبی برای شارپ به روش های زیر متفاوت است
4روش عملکرد
چهار اقدام استراتژیک برای توسعه منحنی های ارزش خریدار جدید
چارچوب شش مسیر
شش راه شش مسیری که شارپ از آنها استفاده می کند
سه طبقه غیر مشتری
دنباله ایجاد یک نوآوری ارزش اقیانوس آبی
نقشه سودمند خریدار
چرخه تجربه خریدار و اهرم های ابزار
نقشه های کاربردی و خلق ارزش در اقیانوس آبی
ارزش نوآوری
مدل الماس پورتردرشارپ
شرایط فاکتور(تاثیرگذار)
صنایع وابسته و پشتیبان
حضور صنایع پشتیبان
حضور صنایع رقیب
حضور تامین کنندگان قوی جهانی
استراتژی شرکت
ساختار سازمان ها
سیستم مدیریتی
رقابت شدید بین رقبای محلی
رقابت با بازیکنان جهانی
دولت
سیاست های دولت
مقررات صنعت
دولت به عنوان یک کاتالیزور
دولت به عنوان یک رقیب
رویدادهای شانسی
بلایای طبیعی
پیشرفت های علمی
فعالیت های تروریستی
شرایط تقاضا
اندازه بازار داخلی
مشتریان داخلی پیچیده و خواستار
نیازهای مشتری که در جاهای دیگر آن را پیش بینی می کند
تجزیه و تحلیل SWOT شارپ
نقاط قوت در تحلیل SWOT شارپ
نقاط ضعف در تحلیل SWOT شارپ
فرصت ها در تحلیل SWOT شارپ
تهدیدات در تحلیل SWOT شارپ
ماتریس BCGدرشرکت شارپ
ستاره ها
گاوشیرده
سگ ها
علامت سئوال
آتالیز PESTELدرشرکت شارپ
عوامل سیاسی:
عوامل اقتصادی
عوامل اجتماعی
عوامل تکنولوژیکی
فاکتورهای محیطی
عوامل حقوقی
آمیخته بازاریابی درشرکت شارپ
تولید – محصول
قیمت
تعیین سطح
ترویج
مردم
روند
شواهد فیزیکی
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 5828 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 245

حجم فایل:2,975 کیلوبایت

 قیمت: 165,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت