پاورپوینت مسجد کبود تبریز

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت بررسی مسجد کبود تبریز، در 90 اسلاید.

شامل:
پلان ها
نما ها
ایزومتریک
مطالب مختصر و مفید
تصاویر مختلف داخلی و خارجی

بخشی از متن فایل:
کشور ایران یا بهتر فلات ایران  با  جلگه های  اطراف  آن   تا  آنجا  که مرزهای مختلف شاهنشاهی ایران در ازمنه متفاوت از ضعف و قدرت کشیده شده بود. با آسمان صاف آبی و گنبدهای کاشیکاری معروفتر بوده و هست  تا  با عوامل طبیعی و انسانی دیگر.
اما این شهرت و معرفت  از طرف   ایرانی بعلت عادت و عدم توجه بارزش هنری  آن  جالب توجه  نبوده است  و از طرفی معرفی کامل و جامع و  همه   جانبه  بطور ساده از تک تک آثار انسانی انجام نیافته و اگر قدمی در این باره برداشته شده باشد بیشتر جنبه تحقیقی و تاریخی
از نظر  نقشه و  قدمت  و سبک  معماری  داشته و هیچگاه بصورت انتزاعی      بررسی نشده است و اغلب این بناها از نقطه نظر سبک معماری و قدمت  در حیطه  قدرت  قرون  مختلف  قرار داده شده اند : مانند دوره و سبک اسلامی مغول  یا  ساسانی  و  غیره  که بدون  عرصه ظرافت یا بدایع اختصاصی آن ظالمانه و بیرحمانه به یکی از قرنها منتسب داشته یا بر حسب عظمت و آبادی آن  قضاوت نموده  و دوباره بدست زمانشان  سیرده اند  تا  دوباره  هوسها و تعصبات مختلف انسانی و حوادث زمینی و آسمانی درباره آنها تصمیم بگیرند.
عامه هم آنچه را که در دسترس دارند با تیزبینی نگاه نمیکنند  و ارزشی را که  به آثاره  تاریخی  قائل اند  متناسب است با توجه دولت مقدار آبادانی و رونق بازار آن. 
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 5986 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 90

حجم فایل:28,909 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت

  • گالری تصاویر :