پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
این پرسشنامه معتبر دارای 32 گویه و 5 بعد شامل وفاداری برند، کیفیت ادراک شده برند، تداعی برند، آگاهی برند و تمایل به قبول برند است
منبع پرسشنامه
David A. Aaker , Measuring Brand Equity Across Products and Markets, CAUFORNIA MANAGEMENT REVIEW VOL 38. NO. 3 SPRING 1996
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 4510 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

حجم فایل:121 کیلوبایت

 قیمت: 17,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پی دی اف