جزوه 60 مهارت عملی مدیریت زمان

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
60 مهارت عملی مدیریت زمان ( نوشته بدیعی نامقی)، در قالب فایل pdf در 10 صفحه.

یک تعریف ساده از مدیریت زمان این است: مدیریت کردن زمان فرآیند نظم‌ دهی و برنامه‌ریزی برای تقسیم زمان خود بین فعالیت‌های خاص و مورد علاقه است. داشتن مهارت مدیریت کردن زمانِ خوب، شما را قادر می‌ سازد تا هوشمندانه‌تر (و نه سخت‌تر ) کار کنید و کارهای بیشتری را با کیفیت بهتری در زمان کمتری انجام دهید، اگر زمان بسیار کمی دارید و فشار زیادی روی شماست، ناتوانی در مدیریت زمان به فعالیت مفید شما آسیب می‌ رساند و موجب ایجاد استرس می‌شود. شما وقتی از تعداد کار انجام شده در طول روز راضی نباشید، احساس رضایت در شما ضعیف می شود. ضعف رضایت از کارایی نیز موجب کم شدن انگیزه و افزایش نگرانی از کار خود می شود. به طور خلاصه اگر می خواهید از تعریف مدیریت زمان در جهت کسب موفقیت های بزرگ زندگی سود ببرید، کافی است :
نحوۀ استفاده از زمان خود را بهبود بخشید، این یعنی مدیریت کردن زمان!


در این محصول شما با 60 مهارت عملی و کاربردی آشنا می شوید که بکارگیری آنها زندگی شما را متحول می کند و آرامش خوبی برای شما به ارمغان می آورد.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 6620 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:780 کیلوبایت

 قیمت: 100,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    بعد از دریافت این محصول، مهارتهای هر بخش را بخوانید و برنامه ریزی کنید که مهارتها را بصورت تخصصی در زندگی خود استفاده نمایید. چنانچه نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره پشتیبانی محصول تماس بگیرید
    09100645584


  • محتوای فایل دانلودی:
    *- مهارتهای تخصصی : از مقدار کار بکاهید
    *- مهارتهای تخصصی :یک مقدار کار ثابت را موثرتر انجام دهید
    * - مهارتهای تخصصی :کار درست را انجام دهید
    * - مهارتهای تخصصی : پر هزینه ترین مخارج ما زمان است
    * - مهارتهای تخصصی : جست و جوی کیفیت و تعالی ، رضایت بخش و شادی آور است
    * - مهارتهای تخصصی : افراد عاری از تنش و شاد ، کارشان را به مراتب کارآمدتر و نتیجه بخش تر انجام می دهند