چک لیست کیفیت بنا

دسته بندي : کتاب » فنی و مهندسی
توضیحات:
چک لیست کیفیت بنا، در قالب فایل pdf در 2 صفحه.

یکی از مراحل مهم نظارت و اجرای ساختمان ها مرحله ی پایانکار است. در این مرحله بازرسان و ناظران مربوط به کنترل کیفیت بنا از ساختمان بازدید می کنند و یک سری موارد اساسی را مورد بررسی قرار می دهند. به علاوه ریشه ی بسیاری از مشکلات در مرحله ی پایانکار در سایر مراحل ساختمان از جمله گودبرداری، اجرای فونداسیون، اجرای سقف ها، سفتکاری و نازک کاری می باشد. بنابراین ضرورت دارد که کلیه مهندسین ناظر و مجری ساختمان بالاخص مهندسین ناظر معماری از ابتدای شروع به کار ساختمان دقت کافی در کنترل موارد اساسی ساخت بنا داشته باشد و عدم دقت در اجرای این آیتم ها می تواند تبعات ناخوشایندی از جمله تخریب، اخذ تعهدات کتبی از مالکین و یا حتی مهندسین ناظر و حتی محکومیت ناظران را در پی داشته باشد.
بنابراین بنا به درخواست مهندسین گرامی، چک لیست آیتم های مربوط به کنترل کیفیت بنای تهیه شده توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز را از طریق لینک زیر می توانید خریداری و دریافت نمایید.

خرید این فایل صرفا از فروشگاه اینترنتی فرافایل مجاز می باشد.

مشخصات فایل ارائه شده عبارت است از :
نوع فایل دریافتی : PDF
تعداد صفحات : 2
قابلیت ویرایش : ندارد

همکار گرامی لازم به ذکر است که این محصول صرفا جهت مطالعه و استفاده ی فعلی شما تهیه شده است بنابراین هرگونه کپی برداری و تکثیر ممنوع بوده و صرفا استفاده از نکات و مطالب مهم این محصول همراه با ذکر منبع بلامانع می باشد.
دسته بندی: کتاب » فنی و مهندسی

تعداد مشاهده: 5342 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:554 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل به وسیله ی نرم افزارهایی مانند Foxit Reader، Adobe Acrobat Reader و اپلیکیشن هایی نظیر Polaris Office باز می گردد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    یک عدد فایل pdf اسکن شده